محمد معینمحمد معین، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

خاطرات لوبیا و خواهرش

خنده ی آقا معین

1391/9/8 22:25
نویسنده : مامان مریم
453 بازدید
اشتراک گذاری

قربونت برم هنوز١٠روزت تموم نشده بود که لبخند می زدی خاله الهام به شوخی یا جدی می گفت این خنده ها غیر ارادی ولی من خیلی خوب حس می کردم که وقتی باهات حرف می زنم لبخند می زنی بعد از١٠روز هم خنده هایت صدادار شد❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤ حالا هم صبح زود قبل از اینکه بابات بره سرکار بهش کلی انرژی میدی براش میخندی قربون خنده هات برم من

از اجی مهسا نگو که هر وقت  اسمش رو میارم کلی می خندی فدای اون خندهات  معلومه که از حالا خواهرتو خیلی دوست شکلکهای جالب آروین

تست شنوایی واعصاب

روز شنبه ٢٧ابان ماه معین کوچولو را بردیم تست شنوایی سنجی اخه وقتی سه روزه بود برای ازمایشات غربالگری رفتیم بهداشت دکتر گوشاشو معاینه کرد گوش راستش به صدا های ریز عکس العمل نشان نمی داد دکتر گفت که ممکنه توی گوشش مایع یاشیر جمع شده باشه یک ماهگی برای معاینه مجدد به مطب بیاوریدش . برای همین ٢٧ ابان ماه برای معاینه مجدد رفتیم . دکتر  هم گوشاشو معاینه کرد و هم اعصابش رو .شکر خدا هر دو گوشش سالم بودند  اعصاب خیلی قوی هم داشت . دکتر گفت که اقا معین ما جزو بچه هایی هست که خیلی زود گردن می گیره و زودم می شینه . قربون گل پسر زرنگم برم ماچقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان دنی جون
15 آذر 91 18:32
مامانش من اعتراض دارم اسم شازده پسر تون محمد معین است نه معین(افتاد)