محمد معینمحمد معین، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

خاطرات لوبیا و خواهرش

5روز باقی مونده

1391/7/19 15:41
نویسنده : مامان مریم
446 بازدید
اشتراک گذاری

امروزچهارشنبه 19مهر ماهه احساس عجیبی دارم هم شادم وهم نگران نگرانیم بخاطر توئه میترسم جات تنگ باشه وراحت نتونی توی دلم بازی کنی  اخه خانم   دکتر گفته واسه خودت مردی شدی ورزشکار کوچولوی من

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

تازه نگرانم توی این هفته باقی مونده وزنم بالا بره اخه تا حس کردم حرکتت کم شده سریع ابنبات وشیرینی ومیوه میخورم (اونم شیرینی خوردن من)تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدودراز میکشم تا حرکتت رو حس کنم وشادم چون برای دیدنت هر لحظه نزدیک ونزدیک تر میشم وباردیگه معجزه خدا رومی بینم

 دو سه شبه که با باباجونت ومهساجون میریم پارک

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

هم برای پیاده روی وهمینکه وقتی اومدی دیگه دربست باید درخدمتت باشیم فرصتی برای بیرون رفتن نداریم حداقل مهساگلی خواهر عزیزت انرژی ذخیره بکنه که هم درساشو خوب بخونه

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

وهم به من کمک کنه هرچند میدونم از بغل کردن تو سیر نمیشه

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

خاله روشا
20 مهر 91 23:53


فکر کنم الان دیگه به دنیا اومدی نینی کوچولو قدمت مبارک عزیزم ایشالا زندگی پر خیر و برکتی داشته باشی


ممنون خاله جون محمد معین ما روز بیستم مهر وروز دهول الارض بدنیا اومد
آشنا
21 مهر 91 3:36
تولدت مبارک
مریم--------❤
24 مهر 91 22:41
اتنا
25 مهر 91 22:15
سلام حالا اسمش چی هست


ممنون که بهمون سرزدی اسمش رو می خوایم بذاریم محمد معین
مامی یلدا
2 آبان 91 0:37
سلام پس نی نی به دنیا امد
مامانی خسته نباشی
مبارک باشه به سلامتی


بله عزیزم بدنیا اومد هنوز فرصت کردم عکساشو بزارم در اولین فرصت عکسای قشنگش رو میزارم
مريم مامان اميررضا
3 آبان 91 15:37
اي جان به سلامتي خدا فرشتت رو تو دامنت گذاشت . هزاران تبريك.....منتظر عكساي قشنگش هستيماااااا
مامان دنی جون
5 آبان 91 2:12
عزیز دلم از اومدنت خوشحال شدم ولی حیف که ازت دورم و نمی تونم ترا بغل کنم و بچلونمت از دور میبوسمت هزاران بوس و گل ودست و هورا تقدیمت
الهام مامان یاسی طلا
7 آبان 91 19:30
تنبل خانم ، پَ چرا عکس نمی زاری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟