محمد معینمحمد معین، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

خاطرات لوبیا و خواهرش

پایان کلاس های تابستانه

1391/6/9 19:57
نویسنده : مامان مریم
516 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره نوبت امتحان عملی تکه دوزی وسرویس خواب رسید22مرداد بود که چرخ خیاطی ووسایله مربوطه روبردیم فنی حرفه ای اماده دوخت شدیم بهمون گفتن که باید کوسن با2طرح بدوزیم هم دوره ای هام همه تقسیم کارکردن یکی طرح می کشیدیکی برش میزد دیگری هم اتو می کرد البته برای سرعت کار دیگه دوخت روشروع کردیم بااین حال توی سه ساعت کارمون تموم نشد مجبور شدیم فرداش هم بریم تاساعت 1ظهر اونجابودیم بلاخره تموم شد انصافا کارم تمیز از اب دراومد درضمن  روتختی هایی روکه دوخته بودیم گذاشتیم  همون جا تابهمون نمره بدن منم برای کوچولوم روتختی درست کرده بودم که خیلی خوب شده بود اخه همه ازش تعریف میکردن و عکس میگرفتن خلاصه برام دعاکنید نمره بالابگیرم قول میدم بزودی عکسش روبراتون بزارم البته اگه از زیبایش دلتون غش نره (شوخی کردم میدونم همتون هنرمندین وازمن بهتر درست میکنین)

 

راستی از کلاس مهساجون نگفتم مهساجون هم کلاس روباتیک میرفت که دوره اش تموم شد توی دوره مقدماتی چیزای زیادی درست کرد اخریش هم یه روبات ساخت که چیزای کوچولو روهل میدادویا روی بازوهاش نگه میداشت وقتی باکنترلش روبات روجابجا میکرد خیلی خوشحال میشد منوکه دیگه نگو چقدر ذوق کردم وقتی یکی دیگه از توانایی های دخترمو دیدم قربونش برم خیلی بااستعداده دختر گلم تو مایه ی افتخارمن وبابات هستی دوسسسسسست داریمتشویقهوراقلبتشویق

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان شیدا
9 شهریور 91 20:16
سلام . شیدا جون یکساله شد . شما هم به جشن تولد دلبندمون دعوتید . خوشحال میشیم تشریف بیارید .
مامان یلدا
10 شهریور 91 17:48
سلام به این آدرسم بیا لینکت کنم؟


حتما خوشحال میشم


باران قلنبه
10 شهریور 91 17:51
سلام عزیزم خوشحال می شم به وب دخمل منم بیاین.
دخملم باران مظفری توی مسابقه جشنواره رمضان 91 آتلیه سها شرکت کرده اگه می شه به سایت آتلیه سها بروید و در قسمت جشنواره رمضان به دخترم رای 5 بدهید .این جشنواره تا اول مهر مهلت داره.
آدرس سایت آتلیه سها:
Soha.torgheh.ir/festival
یا به لینکش تو قسمت لینکهای وبم مراجعه کنید.مرسییییییییییییییییییییی.
یادتون نره منتظرماااااااااااااااااااا





شهین مامان نوید و نوین
12 شهریور 91 12:29
سلام خانومی
خوشحال شدم از آشنایتون
شما هم دزفولی هستین ؟ با افتخار لینکتون کردم
فقط یه سوال دارم لوبیا دختره یا پسر بعدشم اون بالای صفحه سنش یه خرده تعجب کردم 1سال و 8ماه یعنی چی؟

ممنون بله همشهری عزیز پسره جدیدا تاریخ بهم ریخته هفته35 بارداریم اگه خدابخوادنیمه مهر بدنیا میاد
الهام مامان یاسمین زهرا
16 شهریور 91 16:06
به به مریم جون هنرمند خوب دیگه خواهر خودمی، به خودم رفتی


پس چی فکرکردی حالاکجاشو دیدی خواهرگلی
Man & Ma
16 شهریور 91 23:14
____¶¶¶¶¶¶______¶¶¶¶¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶
_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_________¶¶¶¶¶¶¶¶
___________¶¶¶¶
____________¶¶
_____________¶
____________¶
___________¶
__________¶
________¶__¶¶¶_________¶¶¶
________¶_¶___¶_¶¶¶¶¶_¶___¶
______¶__¶__¶__¶_____¶__¶__¶
_____¶___¶_¶¶¶_________¶¶¶_¶
_____¶___¶_________________¶
______¶___¶_______________¶
______¶¶___¶__¶¶_____¶¶__¶
_____¶__¶__¶__¶¶_____¶¶__¶
_____¶__¶__¶_____¶¶¶_____¶
_____¶___¶_¶____¶___¶___¶
______¶______¶___¶¶¶___¶
_______¶______¶¶_____¶¶
________¶_______¶¶¶¶¶__¶¶
_________¶______________¶
___________¶¶¶¶___________¶
_____________¶________¶____¶
_______¶¶¶___¶_________¶____¶
______¶___¶¶¶¶________¶¶¶¶__¶
______¶______¶_______¶____¶_¶
______¶______¶______¶_____¶¶
______¶_______¶_____¶_____¶

زود بیا آپیدم .
منتظر حضور گرمت هستــــــــم .


اینم وبلاگ نی نی جونمون

www.fan2ghe-maman.niniweblog.com




ممنون که بهمون سرزدی حتما میام (فندوق ولوبیا چی میشن)
خاله روشا و شاینا
17 شهریور 91 12:32
سلامممم
مرسی که همیشه بهمون سر میزنیدددد خیلی لطف دارینن
تورو خدا شرمنده من تا حالا لینکتون نکردم یادم رفت!!!!

راستی شما خواهر الهام هستین؟؟؟؟

امیدوارم دوستان خوبی واسه هم بشیمم

خواهش میکنم عزیزم شایناجون ماشاله خیلی خواستنیه مطمئنامثل مامانشه بله من مریم خواهرالهام جونم خوشحال میشم جزء دوستانتون باشم


خاله مرمر
18 شهریور 91 21:04
سلام دوست عزیز، اومدم تا ازتون کمک بخوام، ریحانه جونم تو مسابقه «نی نی های باحجاب» وبلاگ کودک من شرکت کرده، رای گیری از روز شنبه 91/6/18 تا پایان روز دوشنبه 91/6/20 ادامه داره، اگر میشه یه کوچولو وقت بگذار و برو به این آدرس http://koodakeman91.niniweblog.com/post347.php و در بخش نظرات به شماره 5 ریحانه رای بده، باور کن خیلی وقتتو نمیگیره. پیشاپیش از لطفت ممنونم