محمد معینمحمد معین، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

خاطرات لوبیا و خواهرش

بدون عنوان

1391/6/9 18:48
نویسنده : مامان مریم
495 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  به وبلاگی های عزیز ازاینکه  نتونستم مطلب بنویسم متاسفم اخه یه مدت رفته بودیم مسافرت وقتی برگشتیم خواستم مطلب بزارم نمی دونم چه مشکلی پیش اومده بود که نمی تونستم وارد میز کار بشم هرکاری کردم موفق نشدم تاامروز که خود بخود درست شد نمی دونم از کجا شروع کنم از شیطنت های کوچولوم بگم یاازخریدهایی که براش کردم یااز امتحانم که  دادم  بهتر از کوچولوم بگم که توی شمکم اروم وقرار نداره  عزیزم وقتی تکون میخوری باباجونت ومهساجون کلی میخندن دیگه از من نگو که چقدر شادم می کنی هفته اخر ماه رمضان بود که یه مهمونی کوچولودادم البته باسرار خودم از صبح سرپا بودم اصلا استراحت نداشتم توهم انگار میدونستی مامان کارداره اصلا تکون نخوردی کلی نگران شدم  بعداز اینکه مهمونا رفتن خواستم برم دکتر که تازه شروع کردی به تکون خوردن مامان رواز نگرانی دراوردی عزیزببخشید که به خاطر  خودم تورو اذیت کردمقلبقلبدوست دارم عزیییییییییییزدلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ღ★★مطـ ـهـ ـره جـ ـ ـووون★★ღ
9 شهریور 91 15:38
من وبلاگمو آپ کردم و حالا منتظرم تا تو بیای ببینیش ▒)(▒)_______███☼███____(▒)(▒) (▒)(█)(▒)__ ███_☼██████ _(▒)(▒)___██____████████ _________██____███▒▒▄▒▒.... __________██____█▒▒▒▒▒▒... ___________██____ █▒▒▒♥___(▒)(▒) ____________██_____▒▒____(▒)(█)(▒) __________ __██____▒▒______(▒(▒) _____________██__▓▓▒▓_______█ ________██__██ ▓▓▓▒▒▒▓____█ _(▒)(▒)___███_ ▓▓_▓▓▓▓▓___█ (▒)(█)(▒)______▓▓__▓▓▓▓▓___█ _(▒)(▒)_____ _▓▓__▓▓▓▓▓___█___█ ___________ ▓▓___▓▓▓▓_▓___█_█ __________ ▓▓___▓▓▓▓__▓▓__█ _________ ▓▓___███☼█__▓▓__█ ___♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥ __▓▓_█ ___ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__▒▒▒ ____ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒____█ ______ ♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__█ ________♥▒▒♥▒▒♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒♥ ___________♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒ _______________▓▓_▓▓ _(▒)(▒)_________▓▓_▓▓ (▒)(█)(▒)_______▓▓_▓▓ _(▒)(▒)_________▓▓_▓▓ _______________▓▓_▓▓ _______________▓▓▓▓ _______________▓▓▓ ______█████████ ________██____██ ______█☼█____██ ______█_______██ ______________█☼█ خوشحال میشم نظرهم بدی
طاهره مامان امیرعلی
9 شهریور 91 17:48
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.