محمد معینمحمد معین، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه سن داره

خاطرات لوبیا و خواهرش

نظرات (6)

s.h.f.r
27 مرداد 91 19:38
سلام عزیزم عکس قشنگی داری اومید وارم لبیا هم خوب باشه بای بچه کچولو
❤مامان آزی❤
27 مرداد 91 20:45
___________________--------
_________________.-'.....&.....'-.
________________\.................../
_______________:.....o.....o........;
______________(.........(_............)
_______________:.....................:
________________/......__........\
_________________`-._____.-'شاد باشي مهربون
___________________\`"""`'/
__________________\......,...../
_________________\_|\/\/\/..__/
________________(___|\/\/\//.___)
__________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت
___________________)_ |_ (__
________________(_____|_____)
............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........


مرسی که بهمون سرزدی
الهام مامان یاسمین زهرا
28 مرداد 91 2:17
عزیز دلم قربونت بره خاله کی بشه یاسی هم مثل تو بزرگ بشه


ممنون خاله جون تاچشم بهم بزاری یاسی گلی هم بزرگ شده ایشاله
فرناز
30 مرداد 91 22:14
س س س سلااااااااامممممممممممممممم خوبید؟ .*☆.¸.☆*’ ….*☆.@@ ☆*’ .*☆.@@@@☆*’ ….@@@@@@ …☆*@@@@`*☆.¸¸ …….\\\||///. ……..\\||//. ………ƸӜƷ. ……….\|/..♥ ………..V… يه سبد گل واسه شما كه خودتون گل تر از گلید لبخند به لب های شما حک بادا غم های شما هماره اندک بادا این عید که سرشار ز لبخند خداست بر وسعت جانتان مبارک بادا
boshi
3 شهریور 91 20:05
سلام واقعا وب قشنگی داری
راستی من مایل به تبادل لینک هستم اگه ممکنه بگبن شما رو با چه اسمی لینک کنم


ممنون ازاینکه لینکمون کردی می تونی بانام لوبیاکوچولو لینک کنید
لاله
10 شهریور 91 15:54
سلام مرئي كه به من سر زدي ماشالله به دختر نازت'لوبيا كوچولو دختران يا پسر


ممنون از لطفت لوبیاکوچولو پسر