محمد معینمحمد معین، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

خاطرات لوبیا و خواهرش

اُمید خونَم بی تو نَمونَم

1392/12/27 0:23
نویسنده : مامان مریم
1,168 بازدید
اشتراک گذاری

 

happy birthday

هورررا هورررا  20اسفند رسید  دوستان بگین مبارکه چرا مبارکه خوب

20اسفند دوتا مناسبت قشنگ داریم اول از همه تولد عزیزتر از جونم ، همسر مهربونم

totalgifs.com floties gif gif gh_efa071.gifاُمید خونَم بی تو نَمونَمtotalgifs.com floties gif gif gh_efa071.gif

می خوام بگم عزیزم ،همسر مهربونم 15 ساله از  عشقمون میگذره و من همچنان عاشقانه می پرستمت به جرات میگم خیلی بیشتر از روزهای اول عشقمون دوست دارم ،تو بهترینی تو قشنگ ترین ترانه زندگیم هستی  عزیزم تصمیم داشتم برات یه مهمونی بگیریم  ولی بخاطر  سرماخوردگی شدید خانوادگی (مهساجون و محمدمعین  و خودم)بهتر دونستم ساده تر برگزار کنیم ایشاله سال آینده حتما جبران میکنم فقط می خوام بدونی که تک تک سلول های وجودم تورو فریاد میزنن دوست دارم                      تولدت مبارک

با تو متولد شدم با تو زندگی را فهمیدم و با تو خواهم مرد

 

 

 

ومناسبت قشنگ دوم 17ماهگی گل گلاب ، عرق بهار ،قند عسل ،شیرین پسر( مامان گلم معمولا نوه های کوچولوش رو اینطوری صدا میکنه)

totalgifs.com coracoes gif gif coracao56.gif

گل گلاب من 17ماهه شد بگین مبارک شیرین پسر توی این 17 ماه واسه خودش کلی پیشرفت کرده

totalgifs.com floties gif gif gh_efa071.gif١٧ماهه شدنت مبارکtotalgifs.com floties gif gif gh_efa071.gif

پسرقشنگم امسال ١٧ماهه شدنت مصادف شده با تولد ٣٩سالگی بابا جونت دلم می خواد وقتی بزرگ وبزرگتر میشی بابا جونت رو الگو قرار بدی وبشی یک مرد عین بابات ، مهربون و با محبت تا وقتی ازدواج کردی یه نفر مثل من که برای بابات میمیرم یه نفر باشه که تورو بپرسته و برات بمیره ،توبشی همه کس همسرت بشی یار و یاورش انیس و مونسش

آخه مامانی اونقدر زندگی  ها سخت شده میترسم تا وقتی بزرگ بشی  عشق و محبت کمرنگ بشه ودروغ وفریب توی زندگیا جاری  بشه ولی ازت می خوام عاقلانه همسرت رو انتخاب کنی و عاشقانه دوسش داشته باشی وبی پروا بهش محبت بکنی  در این صورته که دیگه نگران آیندت نخواهم بود

       

 

Birthday Vic comment

 

ببخشید بازم با تاخیر شد این پست رو قبل از ٢٠اسفند نوشته بودم ولی کو فرصت که بیام از ثبت موقت درش بیارم  چیکار کنم بچه داری وخونه تکونی و.....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان سویل و اراز
26 اسفند 92 0:46
هفدههمین ماهگرد ماهگرد گل گلاب مبارک تولد همسرتون هم مبارک ایشالا همیشه خوش و شاد باشید
مامان مریم
پاسخ
ممنون شهره جون مرسی که مثل همیشه یادمون می کنی شرمندم نتونستم بهتون سربزنم ولی بزودی از خجالتتون در میام
مامان هیمن
26 اسفند 92 20:59
پروردگارا در این روزهای پایانی سال به خواب عزیزانم ارامش به بیداریشان اسایش،به زندگیشان عافیت،به عشقشان ثبات،به مهرشان وفا به عمرشان عزت،به رزقشان برکت،و به وجودشان صحت عطا بفرما آمین پيشاپيش سال نو مبارك
مامان مریم
پاسخ
ممنون عزیزم عید شما هم مبارک ایشاله سالی پر از خیر وبرکت پیش رو داشته باشین
مامان هیمن
27 اسفند 92 9:52
تولد همسری مبارک.ایشالا تولد 130 سالیش در کنار هم خوش و خرم مث همیشه با عشق زندگی کنین
مامان مریم
پاسخ
ممنون از لطف ومحبتت بسیار سپاس گزارم برای شما وخونوادتون سالی سرشار از عشق آرزو می کنم
مامان هیمن
27 اسفند 92 9:53
17ماهگی گل پسری مبارک عزیزم
مامان مریم
پاسخ
میسی خاله جون