محمد معینمحمد معین، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

خاطرات لوبیا و خواهرش

پسر نماز خوان

1392/9/4 10:50
نویسنده : مامان مریم
824 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

التماس دعا قند عسلم 

پسرم همیشه برات دعا میکنم تک تک قدم هایی که برمیداری  در راه خدا و برای رضای خدا باشه، دعا می کنم تو وخواهرت عاقبت بخیر بشید ، دعا می کنم توی هر کاری همیشه بیاد خدا باشید،دعا می کنم همیشه خدا یار و یاورتون باشه ،دعا می کنم مایه افتخار و سر بلندی من و بابات بشید ،و خلاصه اینکه همه ی زیبائی ها رو براتون آرزو می کنیم

مامان جون تو هم بین نمازت بین سجده هات ما رو فراموش نکن برامون دعا کن برای خوب بودنمون ،باخدا بودنمون ،مادر وپدر خوب بودنمون و......

 

 

گمان نکنم هیچ مادری باشه که فرزندش رو در حالت راز ونیاز با خدا ببینه و اشک شوق توی چشماش جمع نشده باشه

 

 قبول باشه التماس دعا

ما رو فراموش نکنیا

 الهی مامان بقربونت وروجک مامانی هر چی دنبال کلمه ای می گردم که احساسم رو از بودنت  در کنارم بیان کنم عاجز میمونم نه اینکه بلد نباشم هیچ کلمه ای وجود نداره که کل احساسم رو در بر بگیره فقط همین بس که عاشقانه دوست دارم وفکر یه لحظه نبودنت دیونه ام می کنه 

مادر جون یه مدت هر وقت میریم پارک اصلا دوست نداری سوار تاب و سر سره بشی  توی خونه هم که یه جا بند نمی مونی آتیش می سوزونی چند روز پیش تصمیم گرفتیم برات تاب بگیریم و گرفتیم این شد که عاشق تاب شدی همون بار اول که من وخواهرجونت تاب تاب عباسی رو برات خوندیم شروع کردی به گفتن تا تا یعنی تاب تاب نمی دونی  من و بابات چه حالی داشتیم مهسا همش می گفت مامان داره تاب تاب میگه من و بابا هم خوشحال از خوشحالی  شما 

بعد از کلی آتیش سوزوندن روی تاب خوابت گرفت جانکم

حیفم آومد ازین قیافه معصوم و دوست داشتنی عکس نگیرم وبه دوستای مجازی نشون ندم

دوستای عزیز خودتون ببینید حتما تائید می کنیدببینید چقدر با آرامش خوابیده

عزیزای من میوه های دلم دیوانه وار دوستون دارم ومی پرستمتون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

متین من
4 آذر 92 14:13
مامان ایمان
4 آذر 92 15:35
سلام عزیزم ممنون که بهمون سر زدی افرین خوشگلم نمازت قبول باشه مریم جان من شمارو لینک کردممم
مامان مریم
پاسخ
سلام ممنون عزیزم لینک شدین
مامان اناهید مهربون
4 آذر 92 16:17
عزیزم خدا واستون نگهداره این گلای زیبا رو..مرسی که بهمون سر زدین
مامان مریم
پاسخ
مرسی جونم
مامان دنی گلی
5 آذر 92 1:45
اخیه جانم چه معصومانه خوابیدی
مامان مریم
پاسخ
ممنون عزیزم دنی جون رو محکم ببوس
مامان آنیساوپریسا
5 آذر 92 11:08
سلام دوست عززززززیز ممنون که به وبلاگمون سر زدینکوچولو نمازت قبول باشه بوس برای مهسا جون و معین جون
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
6 آذر 92 15:40
قبول باشه عروسک کوچولو/ ای جان چه ناز خوابیده رو تاب
مامان مریم
پاسخ
میسی خاله بله منم عاشق خوابیدنش شدم خیلی معصومانه خوابیده
مامان محیا جون.(ارام جانم)
6 آذر 92 21:25
دوست خوبم مرسی ک ب ما سرزدی خداگلاتوبرات نگه داره
مامان مریم
پاسخ
میسی جونم
مامان آرمينا
6 آذر 92 22:37
خدا متين جون رو حفظ كنه آرمينا هم هر موقع مهر ببينه ميره و پيشونيش رو ميزاره سر مهر .
مامان مریم
پاسخ
ممنون عزیزم معین جون نه متین خخخخخ ایشاله خدانگهدار آرمینا جون وهمۀ بچه ها باشه من که میمیرم بری این کار بچه ها بدون اینکه بهشون بگی خودشون اینکارا رو میکنن
بابای ملیسا
7 آذر 92 13:32
با سلام . ضمن تبریک به خاطر وبلاگ زیباتون ، وبلاگ ملیسا خانم با عکسها و خاطرات قدیمی باباش ، به روز شد . خیلی خوشحال می شیم اگر سری به کلبه مجازی ملیسا خانم بزنید و با گذاشتن یه یادگاری زیبا ، خاطرات ملیسا رو زیباتر کنید . منتظرتون هستیم .
مامان سید عرشیا
7 آذر 92 13:47
قربون تو گل پسر که چه قدر قشنگ نماز میخونی. آفرین ممنونم که به ما سر زدید. شما با افتخار لینک ما شدید عزیزم
مامان محیا جون.(ارام جانم)
8 آذر 92 12:21
سلام خاله جون مرسی ک ب ما سر زدی
هستی وداداشش هیربد
8 آذر 92 15:49
وایییییی ممنونم اینقدعکسای خشگل ارمعین جون گذاشتین هیربدکه هروقت مهرمیبینه میخورتش اون عکسی که روتاب خوابه هم خیلی قشنگه معین جونو1000تاازطرفم بوسش کنین [پاسخ) ممنون هستی جون ایشاله خدا تو وهیربد جون رو برای پدر ومادرت نگهداره وزیر سایه پدر ومادرت خوش وخرم باشید جونم
فدایی طاها
10 آذر 92 12:01
سلام خداحفظش کنه ناز من عزیزمیییییییییییی
الهام مامان علیرضا
10 آذر 92 18:13
وااااااااای عزیزم چقدر ناز نماز می خونه محمد معین جون قبول باشه عزیز خاله التماس دعا
مامان مریم
پاسخ
قبول حق ممنون خاله جون که همه پست هارو بادقت می خونی ونظر میدی
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
14 آذر 92 16:18
سلااااااااااااامممممممممم ممنون بهمون سر زدین گل پسر قبول باشه واسه ما هم دعا کن
مامان مریم
پاسخ
سلام ممنون خاله جون حتما اگه خدا قبول کنه برای همه بخصوص مامان وباباو یلدا گلی وشما همشهری عزیز دعا می کنم