محمد معینمحمد معین، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه سن داره

خاطرات لوبیا و خواهرش

معین جون راه افتاد

1392/7/14 23:53
نویسنده : مامان مریم
489 بازدید
اشتراک گذاری

 

بلاخره قندکم ،شیرینکم ،عسلکم راه افتاد

وروجکم دیگه برای خودت مردی شدی براحتی از جات بلند میشی

بدون اینکه دستت رو به چیزی بگیریسرعتت در بلند شدن هم بیشتر شدهtotalgifs.com babys gif gif baby4.gif

 

راستی بلاخره مروارید هشتم هم خودش رو نشون داد از اولین مرواریدت

که 5/5ماهگی جوانه زد تقریبا به فاصله یه ماه گاهی هم کمتر مرواریدات

 بیرون میومدن ولی این هشتمی یه خورده بیشتر زمان برد تا جوانه زد ولی

 بلاخره جوانه زد

پسر قشنگم از وقتی دکتر برات داروی تقویتی نوشت بزنم به تخته اشتهات

بهتر شده وقتی گرسنه تباشه تند تند میگی به به به تشنه ت که باشه بازم

همین رو میگی البته کمی کشدار

وقتی بغلت میکنم بهت شیر میدم نگاهت میکنم میگم معین جون دستت رو بده

بوس کنم سریع دستت رو بزور هم شده توی دهنم میزاری دیگه ول کن نیستی

می خوام حواست رو پرت کنم می گم حالا پات رو بده بوس کنم سریعا پات رو

بالا میاری میدی بوسش کنم  هستی مامان همه ی وجودم حالا دیگه خودت

بلد شدی وقتی نشسته ای میگم پات کو  تو هم  به پات نگاه میکنی انگار تازه

 پیداش کردی خخخ بهش میگی دید یعنی دیدمش و اونقدر خم میشی تا دهنت

به انگشت پات میرسونی و مثلا می بوسیش میمیرم برای این اداهاتSmiley bisous 137

 

میگم چشمات کو انگشتت رو تو چشمم فرو میکنی هنوز نمی دونی من چشمم

 رو خیلی وقته پیدا کردم حالا تو باید چشمای خوشجلت رو پیدا کنی خخخخخخ

چند روز پیش  همراه گل پسرم رفتم بازار تا برای  دخملی یه تعداد لوازم التحریر

بگیرم توی مغازه بودم که شازده پسر انگشتش رو روی بینیم میذاشت  هر بار

دستش رو کنار میزدم ولی باز تکرار می کرد آخه هوس کرده بود با بینی من بوق

بزنه خخخخ Smiley bisous 137

 بلاخره مجبور شدم جلوی فروشنده صدای بیب در بیارم تا شازده خوشش بیاد 

دست از سر بینی مامان برداره هههههه totalgifs.com babys gif gif 12.gif

همین طور هم شد این ماجرا با خنده شازده وخنده ریز فروشنده بپایان رسید

 فدای اون نشستن وکتاب دیدنت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان امیررضا
15 مهر 92 12:58
مبارکه مبارک. راه رفتنش مبارک.


میسی خاله جون
مامان سویل و اراز
15 مهر 92 14:47
کودکی غنچه ای از رود صداقت به صفای آب است کودکی صفحه ای از عشق و محبت به شکوه ماه است کودکی سلسله ی اشک به دنبال سرشت است کودکی لاله ی سرخ است به باغ امید عزیز دلم روزت مبارک
آرتین نابغه کوچک
16 مهر 92 0:13
کودکی غنچه ای از رود صداقت به صفای آب است کودکی صفحه ای از عشق و محبت به شکوه ماه است کودکی سلسله ی اشک به دنبال سرشت است کودکی لاله ی سرخ است به باغ امید دوست جونم روزت مبارک
الهام مامان علیرضا
16 مهر 92 18:30
سلام محمد معین عزیزم آغاز قدم برداشتنت رو تبریک میگم آفرین به تلاشت خاله جون