محمد معینمحمد معین، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه سن داره

خاطرات لوبیا و خواهرش

تاتی کنان

1392/6/8 18:32
نویسنده : مامان مریم
603 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره معین جونم تاتی کنان قدم برداشت روز جمعه 1شهریور رفتیم خونه خاله اعظم تا پارچه مانتو رو که گرفته بودم بدم به خاله برام بدوزه آخه دیگه خودم فرصت دوخت و دوز ندارم 

من مشغول انتخاب مدل  بودم که متوجه شدم جلوی آیینه ایستادی وبدون اینکه دستت رو به چیزی بگیری یه قدم برداشتی وگروپی افتادی زمین دیگه ترسیدی قدم برداری تا اینکه روزای بعد بازم یه قدم دوقدم برداشتی  کلی ذوق زده شدیم آجی مهسا دیگه دست بردار نبود پشت سر هم بلندت میکرد تا راه بری تو هم که حرص آجی رو در آوردی دو قدم برمیداشتی و زود مینشستی

تا اینکه دیروز پنج قدم برداشتی هممون ذوق مرگ شدیم قدم هات رو می شمردم چون با هرقدمی که برمیدارشتی من و بابات بهم نگاه میکردیم و بلند به هم میگفتیم دیدیش دیدیش وای که چقد شادمون کردی دوست دارم قبل از تولد یه سالگیت راه بیافتی آخه می خوام برای جشن عروسی خاله فاطی (نوه خاله بابا جونت )وخاله سمیرا (دختر خاله باباجونت)که چند روزقبل از تولدت با فاصله چند روزبرگزار میشه یه کفش خوشکل و موشکل برات بگیرم وتاتی کنان بریم عروسی

مطمئنم تو عروسی خوش تیپ ترین پسر هستی قربون قد وبالات تو همیشه برای مامان وبابات بی نظیری وبی همتا درست مثل خواهر ت

عزیزای من عاشقتون هستم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان دنی گلی
8 شهریور 92 23:44
جوجه فکلی تو عروسی خوشتیپ ترینی به شرطی که پسر عمو امیر (دنی جون)تو عروسی نباشه و اگه باشه اون تیپ تره(میبوووووووووووووووسمت)




اگه بیا ی مسابقه خوش تیپ ها رو تو عروسی میزاریم

اون وقت همه میبینن که معین جون خوووووششششش تیپ ترینه (بلکه بخاطر مسابفه خودتون رو برسونید هههههه)



شک نکن پسر عموها اول میشن


مامان دنی گلی
8 شهریور 92 23:46
مهسا گلی چه عکس نازی داری میبوسمتدوستتون دارم


مرسی زن عموجون دلم برای همتون تنگ شده کاش برای عروسی بیاین ببینیمتون
مامان آرتین
9 شهریور 92 14:53
آفرین معین گوگولی،امیدوارم قدم هات تو زندگی همیشه استوار باشه



ممنون خاله جونی
مامان محیا جون
9 شهریور 92 15:40
آفرین مباااااررررررکککککک عزیزم
ایشالا تا وقتی که ما بیایم خوب خوب راه بری که با محیا جون کلی بازی کنی


مرسی زن عموجونم آجی مهسا بزور هم شده داره تمرینم میده خخخخخخ
مامان محمدمنصور
10 شهریور 92 2:22
سلام مامن مهربون این که کاملا" مشخص که ناز دونت خوشتیپه منم از طرف خودم برا تاتی کردن پسر گلت تبریک می گم به ما هم سر بزنید خوشحال میشیم
مامان محیا جون
11 شهریور 92 1:27
سلام کجا میتونم عضو گروه دزفولی ها بشم ؟[




نگاری
12 شهریور 92 17:40
اخی کوچولو قدمهات استوار باشه
دختری وپسری رو ببوس


مرسی مامانی آدرین توپولی رو هزارتا می بوسم
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
13 شهریور 92 18:10
_______(¯`:´¯)


_____ (¯ `•✦.•´¯)


_____ (_.•´/|\`•._)


_______ (_.:._)__(¯`:´¯)


__(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.✦.•´¯)


(¯ `•✦.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._)


(_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶


__(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶


____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶


_____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶


______(¯ `.✦.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶


______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶


_______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶


¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶


¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶


¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•✦.•´¯)¶¶¶


¶¶¶(¯ `.✦.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶


¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ (_.:._)¶¶


¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶


__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶


______¶¶¶¶¶(¯ `•.✦.•´¯)¶¶ ¶¶¶


____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶


___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶


___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶


_¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶


¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶


-_____--------_¶¶¶¶¶¶¶¶¶


-----_____---_¶¶¶¶¶¶¶¶¶


----____-----_¶¶¶¶¶¶¶¶¶


___|___|___|_____|___|___|___|___


__|___|___|____|___|___|____|__|__


___|___|___|____|___|___|_|__|___|_


__|___|___|____|___|___|___|___|__


سلام خاله جونم ... من واقعا شرمندم ک خیلی دیر بهت سر میزنم. مطمئنم مامانی درکم میکنه ... آخه مامانا میدونن این روزا با ی نینی از نوع پسمل و شیطون چی ب روزمون میاد... این گلهارو هم واسه اینکه از دلت در بیارم برات آوردم...


مطالبی ک قبلا نخونده بودم رو خوندم... خیلی دلم برات تنگیده بود بووووووووووووووس






مرسی شقایق جون این وروجک ها هر روز که بزرگتر میشن زحمتشون هم بیشتر میشه


عزیزم خودتون گل هستین