محمد معینمحمد معین، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه سن داره

خاطرات لوبیا و خواهرش

دلیل نامگذاری لوبیاجون

1391/3/30 18:02
نویسنده : مامان مریم
491 بازدید
اشتراک گذاری

اینکه نام لوبیا رو برای کوچولومون انتخاب کردیم برای همه دوستان سئوال شده واسه همین خواستم عزیزانم را از سردر گمی  بیرون بیارم زمانی که خبر بارداریم رو به دختر عزیزم دادم  مدام  ازم سئوال می کرد که چطوری  بوجود میاد ویاچجوری رشد می کنه من هم براش توضیح میدادم وقتی 2ماهه بودم مهساجون  توی اینترنت مراحل رشد رو دنبال  می کرد که نوشته شده بود دراین مرحله جنین به شکل لوبیاست  از اون موقع بود که نام لوبیا برای کوچولوی ما انتخاب شد البته فقط تازمانی که توی دل مامانشه  قربون لوبیا جون برم  همش در حال بازی کردنه . 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

بابای ملیسا
30 خرداد 91 18:47
عرض سلام و ادب و احترام دارم حضورتون . وبلاگ ملیسا دخترم ، با موضوع نه ماهگی ملیسا خانم به روز شد . خوشحال میشیم اگر با حضورتون کلبه مجازی ما رو منور کنید و خوشحالتتر اینکه نظاره گر عکسهای ملیسا بوده و با گذاشتن یک نظر هر چند کوتاه که نشانه ای از محبت عمیق و طولانی به دخترمون داره ، یه خاطره قشنگ دیگه براش رقم بزنید . منتظر قدمهای پر مهر و محبتتون هستیم .
الهام مامان یاسمین
31 خرداد 91 22:32
سلاااام خوبیییییییییییی؟ مهسا گلی خوبه؟ نی نی خوبه ؟ یه سایت پیدا کردم برات محشششششششر این هم آدرسش:
http://www.kenzel.com.tr/kenzel/index.html#/1/
حتما برو مدلا رو ببین به امکانات زیر سایت هم دقت کن می تونی روی مدل ها زوم کنی





همه خوبیم از لطفت ممنون عزیزم
زن عمو (مامان دنی جون)
2 تیر 91 18:03
مهسای عزیز دوستت دارم :می بوسمتX


من هم دوست دارم
parasto
2 تیر 91 23:26
خوش به حال لوبیاتون...پیش منم بیا
خاله روشا
8 تیر 91 15:29
سلام همشهری مرسی که بهمون سر زدییی خیلی خوشحالم کردی بازم بیاین بوسسسس
فرناز
14 تیر 91 15:52
سلام سلام بر مهدی امت‌ها سلام بر عدل مشهور جهان سلام بر ماه تابان سلام بر خورشید تاریکی‌های پنهان سلام بر ماه شب چهاردهم سلام بر بهار مردم و خرمی روزگاران سلام بر نور دیدگان مردم خدایا با نور (امام مهدی) همه‌ی تاریکی‌ها را روشن کن. میلادت مبارک باد، . ای سپیده پنهان که اهل زمین در آرزوی بوی بهشتی تو، هماره دعای فرج را زمزمه می کنند! میلاد بر شما نیز مبارک باد
دنی جون
17 تیر 91 18:37
آجی گلم چند روزه نمی بینمت کجایی یادی از من هم بکن(خییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی دوستتدارم)
الهام مامان یاسمین زهرا
21 تیر 91 0:36
http://www.google.com/search?q=%D9%85%D8%AF%D9%84+%D9%84%D8%A8%D8%A7%D8%B3+%D8%AD%D8%A7%D9%85%D9%84%DA%AF%DB%8C&hl=en&prmd=imvns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=xGn8T4HBMe7omAW098CEBQ&ved=0CFIQsAQ&biw=1266&bih=609#q=%D9%85%D8%AF%D9%84+%D9%84%D8%A8%D8%A7%D8%B3+%D8%AD%D8%A7%D9%85%D9%84%DA%AF%DB%8C&hl=en&sa=X&tbm=isch&prmd=imvns&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.,cf.osb&fp=1&biw=1024&bih=667


این آدرس رو کپی کن ( مدل لباس بارداری )
توی قسمت آدرس بار جستجوگرت
اگه فیلتر شکنت روشن باشه بهتره چون بعضی از سایت ها فیلترن





ممنون عزیزم
بابای ملیسا
25 تیر 91 23:11
سلام . وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگ بود . وبلاگ ملیسا خانم با بیش از ده عکس جدیدش به روز شد . ممنون میشم به وبلاگ دختر گلم سری بزنید و با گذاشتن یک نظر شب های قشنگ دخترم ملیسا رو پر ستاره تر کنید . منتظر شما هستیم.
مامای یلدا
17 شهریور 91 13:46
سلام خیلی جالب بود نام گذاری نی نی تون.
دخمل من میگه مامانم نی نی نیاره ولی عاشق نی نی های دیگران است.

لینکتون می کنم.دوست داشتی بلینک


بزرگتربشه حتما دلش میخواد که خودتون هم نی نی براش بیارین گل دخترمنم قبلا دوست نداشت ولی حالا میمیره برای کوچولومون