محمد معینمحمد معین، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه سن داره

خاطرات لوبیا و خواهرش

پسر باهوش باهوش

1392/3/22 21:36
نویسنده : مامان مریم
428 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 الهی دورت بگردم الهی مامان بقربون بره قندک مامان

درست 7ماه و 25 روز از زمینی شدنت میگذره و هر روز یه

شیطنت تازه و یه هنر جدید از خودت نشون میدی و هوش

سرشارت رو به رخمون می کشی قربون اون چشما ی

قشنگت و مژه های بلندت بشم فدای اون دستای توپولی ت

بشم من که هر چی قربون صدقه ت برم سیر نمیشم 10 روز

پیش روز مرد برای مرد کوچیک خونمون  بازی  حلقه ها

رو خریدم حالا دیروز دیدم بعد از 10 روز تو کارت استاد شدی

و حلقه های رنگی رو سر جاش میزاری اول فکر کردم اتفاقی

بود ولی چند بار تکرارو تکرار شد  منم از خوشحالی جیغ کشیدم ،

قندکم تو هم  با تعجب نگام میکردی

با نگات بهم فهموندی این که چیزی نیست  حالا کجاش رو دیدی

ازین استعدادا زیاد دارم هههههههه

♥چند روز پیش رفتم سراغ اسباب بازی های قدیمی دختر گلم 

یه تعداد ی از اونا رو که فکر میکردم الان به دردت بخوره از انباری

بیرون آوردم توی اونا چند حیون بود از جمله اسب  ویه الاغ  سوتی،

هر جا که میری الاغه هم تو دست و دهنته حتی وقتی می خوای

بلند بشی بازم الاغه رو زمین نمیزاری

وقتی بهت میگم اسبه چی کار میکنه تو وروجک باهوش اسب رو

میگیری و پشت سر هم رو زمین میکوبی یعنی میگی پیتیکو پیتیکو

من بجای تو میگم پیتیکو پیتیکو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

دخمل زیبا
18 خرداد 92 15:14
سلااااااااااااام دوست من وب زیبایی داری... به وب منم سربزن ..اگه دوست داشتی لینکم کن خبر بده تا لینک ات کنم.... مرسی موفق باشی.
الهام مامان علیرضا
20 خرداد 92 13:35
آفرین به گل پسر باهوش با استعدادی عزیزم
مامانی هستی و هیربد
21 خرداد 92 17:50
سلام مریم جون . مهسا جون ، خسته امتحانات نباشی.خداروشکربچه ها امتحاناتشون تموم شدن . هزار ماشاا... قند عسل حسابی بزرگ شده وشیرین. هستی جون هم نمی تونست بیاد عکس بزاره بخاطر درساش . ولی حالا بیشتر فرصت داره تا هم با داداشی بازی کنه هم پای اینترنت باشه . ممنون به وب بچه ها سر زدید. گلهای نازنینت رو از طرفمون ببوس
هدیه
21 خرداد 92 17:52
سلام به به قالب نو مبارک آفرین به گل پسری ناز باهوش و استعداد
مامان سويل و اراز
22 خرداد 92 2:49
ماشالله چه گل پسر زرنگي افرين هزار افرين پيشاپيش هشت ماهگيت مبارك نازنين بامزه
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
22 خرداد 92 12:45
آفرییییییییییییییییییییییین گل باهوشششششششششششششششش بوووووووووووووووووووس