محمد معینمحمد معین، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه سن داره

خاطرات لوبیا و خواهرش

هفتمین ماه

1392/2/24 22:57
نویسنده : مامان مریم
471 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 birthday Clipart - Gifs Animation * dinamobomb

هورررررررررررررررا محمد معین جون هفت ماهه شد هوررررررررررررررررا

هفت ماهگیت مبارک باشه پسرم شنبه ٢١اردیبهشت قرار بود با مهسا جون

بریم مرکز بهداشت ولی چون برای مهسا جون کلاس برگزار کرده بودن من و باباجونت تو رو بردیم برای چکاب ماهانه من و مهساجون ٢٤فروردین شرطبندی کرده بودیم من گفتم وزنت حدودای ٦٠٠گرم اضافه میشه و خواهرجونت می گفت که ١کیلو رو اضافه میکنی  ولی هردومون باختیم آخه فقط ٣٥٠گرم اضافه کردی و٣٥٠ /٨شده بودی آخه چرا؟؟؟؟؟؟؟؟ این ماه که هم خوردنت بهتر شده بود هم توپولوتر بنظر میومدی وای از اون وقتی که بد غذا بشی  شکر خدا آزمایشت رو که به دکتر نشون دادم گفت که اصلا کم خونی نداری کاملا پسر فعال و سالمی هستی الهی قربونت بشم این که کاملا مشخصه همش در حال کشفیات و شیطنت هستی اینم مدرک

 

وقتی میخوای خودت رو لوس کنی این ادا هارو درمیاری

من که میمیرم برای این اداهات

 

بنظرتون این اداهاش قشنگ نیست؟

ادمه مطلب رو از دست ندیدمتحركة لسبونج

 

                     متحركة لسبونج

شیرینم توچقده عجولی واسه ایستادن قبل از اینکه هفت ماهت تموم بشه دستت رو به تخت یا هر چیز دیگه میگرفتی و سرپا میموندی چند دفعه هم افتادی ولی بازم به کارت ادامه میدادی

تومیتونی پس تلاش کن

گفتم که دستت رو به هرچیزی میگیری تا بلند بشی قبلا با سینه خیز 

 ولی حالا با چهار دست و پا خودت رو به کشو ها رسونده و بلند میشی

عاشق تلاش کردنتمsponge-bob-yesemoticons-006

به هر زحمتی کشو رو میکشی دستت رو لای کشو میزاری ولی هر

دفعه با فشار بدنت کشو بسته میشه و sponge-bob-yesemoticons-004جیغ تو هم بلند میشه اینجا

هم خواهرت کمکت کرده تا دستت لای کشو نمونهsponge-bob-yesemoticons-006sponge-bob-yesemoticons-021

اینو نگو که نمی دونم از دست تو وسایل رو کجا بزارم میری تو sponge-bob-yesemoticons-030

آشپز خونه وهمه چیز رو بهم میریزی آخه تورو به آبکش چیکار ؟؟؟؟؟؟؟؟

خواستم مابقی عکسارو رو لب تاب بفرستم ولی ارسال نمی شه

به دوستای عزیزم قول میدم بزودی بقیه رو هم بزارم

 

 متحركة لسبونج

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

پویا تم
24 اردیبهشت 92 11:35
سلام دوست عزیز برای طراحی تم تولد و جشن دندونی و تقویم برای کوچولوهای نازتون در خدمتیم از طرح های ما دیدن فرمایید به ازای هر تم یک تقویم 12 ماهه با 5 عکس کودکتون هدیه بگیرید برای گیف تولد منتظرتونیم با نظر گذاشتن در وبلاگ آدرس وبلاگتون رو هم بگذارید http://pooyasm.blogfa.com
خاله ی محیا جون نجمه
24 اردیبهشت 92 19:52
سلام 7ماهگیت مبارک باشه چه اداهای قشنگی
مسیحا
24 اردیبهشت 92 23:07
سلام ، منون از اینکه به من سر زدین ، اگه خواستین منو با عنوان دنیای مسیحا لینک کنین بعد بگین با چه عنوانی با افتخار لینکتون کنم؟؟
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
25 اردیبهشت 92 18:55
مامانی بخاطر اینکه زود راه افتاد و ماشالا شیطونی کرد وزن کم گرفت
ایشالا این ماه جبران میکنه گل پسری
خاله جونم هفت ماهگیت مبارک عسلک


آره فکر کنم همینطور باشه ایشاله زود جبران کنه
الهام مامان علیرضا
26 اردیبهشت 92 10:35
سلام مامانی خوشحالمون کردید که بهمون سر زدید این گل پسر چقدر نازه ماشااله خدا حفظش کنه براتون