محمد معینمحمد معین، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

خاطرات لوبیا و خواهرش

ابجی مهسا مهمونی رفته

1391/3/7 12:42
نویسنده : مامان مریم
626 بازدید
اشتراک گذاری

 لوبیا کوچولوی مامان سلام مهسا جون ازدیروز رفته خونه ی خاله جون الهام  بااینکه یه روزه رفته  دلم خیلی براش تنگ شده بااینکه کلی کار دارم  ولی دست ودلم  بکارنمیره به دختر قول دادم توی یکی دوهفته قبل از گرفتن کارنامه اش کلاس تابستانه نره تاخوب خستگی ش دربیاد اخه درسهاش فشرده بودن دخترم خسته نباشیچشمقلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مهدی باربی
7 خرداد 91 14:01
سلام عمه جون / واقعا شاهکار کردی " اخه داخل 2 هفته خستگیش درمیاد؟؟؟؟؟ مهسا جون درکت میکنم
مامانگولو
7 خرداد 91 15:46
سلام عزیزم خیلی ممنون از اینکه به وب ما سر زدی... مهسا خانوم حق داره بزار حسابی استراحت کنه یاد خودم می افتم بچه بودم باید صبح زد پا میشدم می رفتم مدرسه وقتی می دیدم آبجیم تخت گرفته خوابیده همش آرزو می کردم کاش من جای اون الان خواب بودم