محمد معینمحمد معین، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه سن داره

خاطرات لوبیا و خواهرش

نظرات (5)

شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
31 فروردین 92 15:05
*.¸.*´ ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`• _____****__________**** ___***____***____***__ *** __***________****_______*** _***__________**_________*** _***____من آپم____________*** _***______مشتاق نیم نگاهی_*** __***_______هرچند گذرا____*** ___***_________________*** ____***______________ *** ______***___________*** ________***_______*** __________***___*** ____________***** _____________*** ______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*
مامان سويل و اراز
1 اردیبهشت 92 11:42
سلام دوست عزيزم وبلاگ اموزشكده هنرهاي دستي به ادرس زير منتقل شد http://shohrerafat1364.mihanblog.com/ لطفا مهمون وبلاگ جديدم باشيد و منو با نظرهاتون از حضورتون باخبر كنيد ممنون
مهدی(پسر دایی)
1 اردیبهشت 92 12:26
دلم خیلی خیلی براتو تنگ شده / بوس بوس


ch

قربونت برم ما هم دلمون براتون یه ذره شده کاش زودتر مدارس تعطیل بشه که بیشتر همدیگرو ببینیم


مامان دوقلوها(حسین-حسام)
7 اردیبهشت 92 16:28
سلام عزیز دلم خوبی قربونت برم من
الهی فدات بشم من شیرین کاری میکنی دلمونو ببری قربونت برم من میبوسمت گل پسری
ای جونم دخترتونم خیلی نازه خدا براتون حفظ کنه میبوسمتون


مرسی گلم خوش حالمون کردی که سرزدین حسین جون وحسام جون رو از طرف ماهم ببوس
مائده(ني ني بوس)
9 اردیبهشت 92 17:49