محمد معینمحمد معین، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

خاطرات لوبیا و خواهرش

تولد همسرم و 5 ماهگی معین

1391/12/20 12:49
نویسنده : مامان مریم
500 بازدید
اشتراک گذاری

همسرعزیزم تولدت مبارک 

عزیزم بهترین ها رو برات آرزو می کنم که بهترین ها رو بهم هدیه دادی

عاشقانه می پرستمت مهربونم

برای من همین بس که همیشه کنارم بودی و حمایتم کردی خواستم برات

هدیه ای بگیرم

ولی چیزی که لیاقت تو رو داشته باشه و علاقه منو ثابت کنه پیدا نشد

(باشه نترس دست خالی نیستم هههههه)

امسال اولین سالیه که من ومهساجون ومحمد معین جون سه تائی تولدت رو تبریک میگیم و ٤ تائی جشن می گیریم۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩

 

البته همزمان تولدت 5ماهگی محمدمعین جون رو هم جشن میگیریم

خدایا ممنونم بخاطر لطف و محبتت هرچی دارم از تو دارم پس همچنان لطفت رو شامل حالم کن

و عزیزانم رو سلامت بدار

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

نانا و نینی جون
20 اسفند 91 19:18
سلام ابجی نازم یه فانوس تو دستمه ولی نیازمند دعام پس بیا دستو بنده به من تا با هم باشیم دلم میخواد امشب از ته دلت برای من و اونایی که منتظر یه معجزه درونین دعا کنی
الهه مامان هیربد وهستی
21 اسفند 91 19:22
مبارکهههههههههه هم 5ماهگی محمد معین جون هم باباش------------..-----()-()-()-()-() ------------..-----||-||-||-||-|| --------------{*~*~*~*~*~*~*} ---------@@@@@@@@@@@@@@@ --------{~*~*~*~*~*~*~*~*~*~} ---@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ---{~*~*~*~*~HAPPY~*~*~*~*~*~} ---{~*~*~*~~ BIRTHDAY! ~~*~~*~*} ---{~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*} ---@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ --------------------)---------( ------------_____,-----------,____ -----------/_________________ میبوسمتون
یاسمن
21 اسفند 91 19:42
سلام خخوبید بچه ها خوبن؟کم پیدا شدید؟ خوشحال میشم ببینمتون
مامان سویل واراز
21 اسفند 91 21:17
سلام دوست عزیز تولد همسرتون مبارک و همجنین 5 ماهگی معین جون انشاالله سایتون همیشه بالا سر بچه هاتون باشه امین
الهام مامان یاسی
23 اسفند 91 17:15
سلام
از طرف یاسی طلا :تولد عمو جون مبارک باشه ایشالله 120 سال کنار هم جشن بگیرین این روز قشنگ رو
پسمل خاله جونم تفلد 5 ماهگیت مبارک


ممنونم عزیزم، خاله به قربونت سفید برفی من.