محمد معینمحمد معین، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

خاطرات لوبیا و خواهرش

کلاس رفتن مامان

1391/2/20 15:51
نویسنده : مامان مریم
474 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم امروز می خوام تلافی این مدت که نتونستم مطلب بنویسمرودربیارم امروزکوچولوی من 17هفته و4روزه که تودلمه قربونش بشم خیلی شیطونه کم کم داره کلاس رفتن رو برای مامانش سخت میکنه اگه بدونه براچی کلاس میرم دیگه اذیت نمی کنه قلباخه عزیزم دارم برات روتختی وزیرانداز درست می کنم که همش تکه دوزی وکار دست خودمه وقتی تمام شد حتما عکسش رو توی وب میزارم کلی نقشه های قشنگ برات دارم اگه خدا بخواد حتما همه رو عملی می کنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سمی
20 اردیبهشت 91 13:38
سلام دوستم. وبلاگ جالبی داری. قلم زیبایی هم داری. خدا لوبیا کوچولو و خواهرش رو برات نگه داره.

به منم سر بزن خوشحالم میکنی.


ممنونم عزیزم حتما به شما سرمیزنم

انیس خوشگله
21 اردیبهشت 91 23:42
سلام مهسا خانم

کی میشه لوبیا به دنیا بیاد و ببینیمش بوسشکنیم وکی میشه بزرگ بشه و باهاش بازی کنیم
بای بای خوشگله


سلام بله خاله جون کی میشه لوبیا بدنیا بیاد
فرناز
30 اردیبهشت 91 16:26
سلام به به خوب دیگه آپ می کنی انشاا... مهسا گلی امتحاناتت رو بدی و موفق هم بشی عروسکم لوبیا جان تو چطوری کوچولو؟ امیدوارم همگی خوب باشید
فرناز
4 خرداد 91 19:46
سلام

امشب آرزوهاتو روی بال فرشته ها بزار و تا رسیدنشون به عرش دعا کن
صدای اجابت که به دلت رسید
ما رو فراموش نکن
التماس دعا



حتما خواهر عزیزم شماهم مارو دعا کن