محمد معینمحمد معین، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

خاطرات لوبیا و خواهرش

پیشرفت های پسری

1391/12/13 22:37
نویسنده : مامان مریم
423 بازدید
اشتراک گذاری

 

   diddelestatekc6c.gif

پسر قشنگم این روزا شیطنتت بیشتر شده

امروز یکشنبه  یکی دو بار غلط  زدی  مهسا جون کلی از دیدن غلط زدنت

کیف کرد و از ذوق کلی چلوندت  ومچاله ت کرد

وقتی خوابیدی و دستمون و به علامت بیا بغلت کنم ،تکون میدیم عکس العمل

 نشون میدی ،دستات رو تند تند تکون میدی یعنی میخوای بیای بغلمون

وقتی بغلم هستی ومیریم تو حیاط ،همین که از تو کوچه صدای موتور وماشین

بشنوی سریع برمی گردی و به در بسته ی حیاط نگاه متعجب میکنی 

 

تازه متوجه شدم که وقتی بغلم هستی وچیزی رو می خوای خودت رو به جلو خم

می کنی یعنی می گی بریم جلو   uitroep4.gif

 وقتی حوصله ت سرمیره میبرمت توحیاط ومیشینیم تو ماشین خیلی خوشت میاد Carsو همه جا رو با نگاه متعجبت

بررسی می کنی _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

 

جدیدا از کلید وپریز برق خوشت میاد  وقتی گریه می کنی  کلید برق رو

که ببینی اروم میشی (کلید وپریز طرحدار)فکر کنم در آینده بخوای

مهندس برق بشی

قربون مهندس کوچولو برم من

چند روزیه که خوابت بهم خورده تو ی خواب  وبیداری هم کلی می چرخی

جوری که سرت میره جای پات وپات میاد جای سرت

خیلی بامزه میشی

دو سه روزی میشه که غذای کمکی رو برات شروع کردم

1193378983-671.gif

روز اول فرنی درست کردم (باشیر خودم)زیاد استقبال نکردی بعد حریره

بهت دادم خیلی خوشت اومدامروز هم سومین باره که برات درست میکنم 

نظر  دکترت این بود که از 5ماهگی بهت کمکی بدم منم طاقت نیوردم یه

هفته مونده به 5ماهگیت شروع کردم اخه عزیزم نه اینکه دختر خاله هات

بد غذا هستن می ترسم دیر شروع کنم توهم بد غذا بشی

همه چیزت عالیه مهندس کوچولوی خودم فقط یه چیزی ناراحتم

می کنه اونم اجابت مزاج هرچی ملین بهت میدم اثر نداره هفته ای یه دفعه

گلاب به روتون شماره 2 داره غذای نفاخ هم نمی خورم  نمی دونم چیکارش

کنم که مشکلش حل بشهسوال

    

diddlelinje1.gif

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)