محمد معینمحمد معین، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه سن داره

خاطرات لوبیا و خواهرش

تولد یاسی جون (سفیدبرفی خاله)

1391/11/1 1:51
نویسنده : مامان مریم
1,561 بازدید
اشتراک گذاری

تصاویرشباهنگ Shabahang's 
Pictures                             تصاویرشباهنگ Shabahang's 
Pictures                                                                         دیروز تولد یاسی جون بود  سه تا دختر خاله ارشد(شبنم ،انیس،مهسا)

طبق معمولی زودتر رفتندخونه ی خاله جون تا توی کارهاش کمکش

کنن  مامان یاسمین جون تم زنبوری رو برای تولد انتخاب کرده بود تمام

کارها از جمله ریسه ها خوش امدید وحتی لباس یاسی جون رو هم

خودش درست کرده بود  اینم چندتا عکس از  سفید برفی خاله ببینید

چقده ناز شده (هزار ماشاله) بگید ماشاله دیگهتصاویرشباهنگ Shabahang's 
Pictures

راستی وبش توی لینک دوستان هستتصاویرشباهنگ Shabahang's 
Pictures

         تصاویرشباهنگ Shabahang's 
Pictures     خاله فدات عزیزم چقده توماهیتصاویرشباهنگ Shabahang's 
Pictures

                 

اینم محمد معین ما که از این همه بادکنک در شگفت بودشکلکهای جالب آروین

 محمد معین گل بعداز تولد کلی با کادو های یاسی خانم بازی کرد

وای خوش بحال یاسی جووووووووونشکلکهای جالب آروین

 منم تولد میخوام  تصاویرشباهنگ Shabahang's 
Pictures شکلکهای جالب آروین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان شايان
30 دی 91 15:26
سلام زودي خودتوو برسون به وبم كاري مهم پيش اومده
الهام مامان یاسی طلا
30 دی 91 16:13
واااااااای خاله مریمی که خیلی از مامان من زرنگ تره ! هنوز مامانی آپ نزده برام
فرناز
2 بهمن 91 18:46
سلام
حالتون خوبه؟
خسته نباشید
تغییر آدرس:
لطف می کنید اگه لینک "دنیای زیبایی و مد" را تصحیح بفرمایید
Farnaz2020.blogfa.com
در ضمن خبر خبر خبر داریم
5 شنبه
5 بهمن ماه 1391 در " دنیای زیبایی و مد"
بی صبرانه مشتاق زیارت شما در آدرس ذکر شده خواهم بود

بروی چشم پیشاپیش تولد وبلاگت رو تبریک میگم

saba
3 بهمن 91 15:34
سلام.وبلاگ واقعا زیبایی دارید من وارد کننده برچسب های دیواری(دکوراسیون منزل) هستم لطفا به وبلاگ من سر بزنید ونظر خود را بگویید واگر مایل بودید تبادل لینک کنیم با تشکر http://dewall.blogfa.com/
saba
3 بهمن 91 15:37
سلام.وبلاگ واقعا زیبایی دارید من وارد کننده برچسب های دیواری(دکوراسیون منزل) هستم لطفا به وبلاگ من سر بزنید ونظر خود را بگویید واگر مایل بودید تبادل لینک کنیم با تشکر http://dewall.blogfa.com/
اجی
3 بهمن 91 16:05
aygin
3 بهمن 91 17:10
سلام تولدت مبارک