محمد معینمحمد معین، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه سن داره

خاطرات لوبیا و خواهرش

سه ماهگیت مبارک

1391/10/25 23:13
نویسنده : مامان مریم
407 بازدید
اشتراک گذاری

       ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤  زندگیم ،نفسم❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

این روزا جغجه  ت  رو تو دستت می گیری و تکون میدی به راحتی

سرتو بالا نگه میداری  در ضمن مامان و بابا

و خواهرت رو خیلی خوب میشناسی اینقدر خوب که وقتی صدات

میکنن زود سرت رو بر میگردونی  غان و غون کردنت رو نگو که منو

کشته totalgifs.com bebes gif gif bebes07.gif

تازگیا هم یکی دوبار غلط زدی و رو شکمت  خوابیدی  همچنین زبونت

رو بیرون میاری کلی حباب درست می کنی انگشتت رو هم تو دهنت

میزاری قربونت برم عزیز جونم ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

یادم رفت از خنده های قشنگت بگم که دلم با شنیدن خندت غش

میره راستی قلقلکی هم هستی وقتی لباست رو عوض می کنم

همین که دستم به شکم وسینه ات می خوره خودت رو تاب میدی

بلند می خندی 

جان دلممممممممممممم               

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خواهر فرناز
19 دی 91 21:58
دوستای گلم سلام من (فرناز ) تومسابقه شرکت کردم اگه میشه به من رای بدین شاید این دفعه ما برنده بشم ببخشید زیاد وقتتون را نمیگیرم شماره عکس من 0012 دل من به دستان پر مهر شماست راستی بهم اطلاع بدین تا ازتون تشکر کنم یادتون نره ها وگر نه دلم میشکنه وغصه می خورم زمان رای گیری هم فقط و فقط روزچهارشنبه 20 و پنج شنبه 21 دی هست اینم آدرس http://ninimod.niniweblog.com/post57.ph