محمد معینمحمد معین، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

خاطرات لوبیا و خواهرش

ایام روضه داری

1392/10/25 9:47
نویسنده : مامان مریم
1,770 بازدید
اشتراک گذاری

 

کارت پستال درخواستی طراحان

کارت پستال درخواستی طراحان

 

 خونه مامان بزرگ(مامان خودم) 2دی ،شب اربعین به مدت 4روز روضه برپا بود .مادر شوشو از قدیم الایام برای همسری حلوا نذر کرده  بود هر سال درست می کرد از وقتی ازدواج کردیم ازش اجازه گرفتم که خودم نذر همسری رو ادا کنم اینم حلوای نذری بود که توی روضه درست کردم وتزیین کردم گل پسری خیلی خوشش اومده بود هر بار چرخی میزد ویکم حلوا می خورد ودوباره میرفت هفته گذشته  هم حلوای شیر  با پودر نارگیل و پودر پسته درست کردم و بعنوان میان وعده دادم به محمد معین خیلی دوست داشت

27و28ماه صفر خونه دایی علی روضه برپا بود 27 صفر هم خونه دوست عزیز دوران دبیرستانم (شهناز جون)  روضه بود هر سال دعوتم می کرد ولی سعادت نصیبم نمی شد توی روضه حضور داشته باشم   ولی بلاخره دیشب معین جون رو با خودم بردم  هر چند همش باید دنبال معین جون می رفتم  وباید مراقبش می بودم ولی روحیه ام عوض شد احساس خوبی داشتم آخ بخاطر شیطنت ها وکنجکاوی پسری از رفتن به اینجور مراسم ها تقریبا خودم رو محروم کرده بودم 

شهناز جون 10سالی میشه منتظر یه نی نی خوشمله که بیاد تو دلش از تنهایی درشون بیاره خدایا عاجزانه ازت می خوام  شهناز جون و همه مامانای منتظر رو از انتظار بیرون بیاری .دوستای مجازی عزیزم ازتون خواهش میکنم تو این روزا برای شهناز جون و همه مامانای منتظر دعا کنید  ایشاله اونا هم لذت مادر شدن رو بچشند ممنون التماس دعا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آیهان
14 دی 92 18:52
قبول باشه عزیزم خیلی قشنگ و باسلیقه بود. به ماهم سربزنید اگه مایل باشید تبادل لینک کنیم [پاسخ ممنون لطف دارین الان میام با کمال میل لینک شدین
مامان علی کوچولو
15 دی 92 22:21
سلام نذرتون قبول,چه مامان با سلیقه ای داره محمد معین جون و ابجی گلش
مامان مریم
پاسخ
ممنون مامان علی جون نظر لطفتونه
مامان امیررضا
16 دی 92 0:59
قبول باشه
الهام مامان علیرضا
17 دی 92 23:34
نذرتون قبول باشه مریم جون ماشاله خیلی هنرمندی
مامان مریم
پاسخ
ممنونم لطف دارین عزیزم