محمد معینمحمد معین، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

خاطرات لوبیا و خواهرش

وروجک مامان

1392/2/18 15:52
نویسنده : مامان مریم
518 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوست جونیای خوبم یه مدت  کوتاه نتوسته بودم بهتون

سر بزنم ببخشید در ضمن روز ولادت خانم فاطمه زهرا (روز مادر وزوز زن)

رو بهمه  دوستام که به یادمون بودن تبریک میگم هرچند گذشته ولی .....

به بزرگی خودتون ببخشید دیگه!!!!!

این روزا قندک مامان خیلی شیطون شده وامتحانات گل دخملی هم

شروع شده واسه همین مدام باید این وروجک رو نگهدارم تا مزاحم

خواهرجونش نشه الهی فدای هر دوتا وروجک+همسری برم من

(هر وقت قربون صدقه بچه ها میرم فوری همسری به شوخی میگه

پس من چی؟ منو فراموشم کردی؟)نیشخند

الهی فدای هرسه تاتون بشم عاشقتونم  عزیزای من

خلاصه این که نمی دونم از کجا براتون بگم کلی مطلب دارم از وروجک

وشیرین کاریهاش(و یه کوچولو خرابکاریهاش)

تاحالا کدوم پسری رو دیدین هنوز 6ماه تموم نشده دوتا مروارید داشته

 باشه و مامانش رو گاز بگیره وسینه خیز بره

کدوم پسری رو دیدین که هنوز 7ماهش تموم نشده اینقده تند سینه خیز

بره که شلوارش رو جا بزاره و  بخواد که بلند بشه ازجاش و سرپا بایسته

کدوم پسری رو دیدین که هنوز 7ماهش تموم نشده به جون پرنده ی تو

قفس بیفته بهتره چیزی نگم خودتون برید ادامه مطلب همه چیزو می بینید

 

بدو بدو یه وروجک شیطون توی ادامه مطلبه

ماشاله یادتون نره

♥بگید ماشاله پسملم چشم نخوره ایشالهنیشخند

اینم وروجک ما

 

بزار تا مامان نیومده برم تو حیاط

 

مامان شیر آب رو باز کن میخوام حیاط رو آب پاشی  کنم

 

 حالا پرنده رو دیده بدو میخواد بره بگیردش ببین چقد خوشحاله

 

پسرم ببین پرنده بیچاره رو چطور گیرانداختی

 اینجا میخوای قفس رو بگیری

 اینجاهم قفس رو گرفتی و وحشتناک تکونش میدی بیچاره پرنده 

 اینجا هم که ول کن پرنده  نبودی منم  توپ رو نشونت دادم بلکه دست

از سر این بیچاره برداری

وبالاخره پرنده از دست کنجکاوی هات رها شد

 

و بالاخره فرنی خوردن معین جون و رو فرشی

باز خدا رحم کرد روفرشی انداختم و گرنه کی می تونست فرش رو تمیز بکنه

ببین چه بروزم آوردی پسر

الهی الهی توچقد بانمکی

بااین ادا هات همه رو دیونه کردی دورت بگردم

عاشق اینجور نشستنتم آلوچه ی خوشمزه ی خودم

 

 

بله اینجا هم داره سعی میکنه فلش رو از دستگاه جدا کنه و...

داره

 این جاهم که مشخصه قندک مامان فلش  رو در آورده و.....

و مزه مزه میکنه

 

بقیه عکس ها در پست بعدی میزارم الان باید بریم خرید برای دخملی وپسملی

اخه عروسی نوه ی خاله بزرگه رو در پیش داریم

فعلا بای

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مائده(ني ني بوس)
18 اردیبهشت 92 19:22
وااااااااي خاله قربون اين لوبياي خوشمزه كنه.ماشالللللللللللا


ممنون خاله جون
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
20 اردیبهشت 92 14:35
ماشالا ماشالا چش نخوری ایشالا
نینی جونم خیلی دوستت دارم...
ارشانم خیــــــــــــــــــــــــلی شیطونی میکنه.
وای از دست شما نینیها
بیچاره ما مامانا