محمد معینمحمد معین، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

خاطرات لوبیا و خواهرش

16ماهگی گنجشک کوچولو

1392/12/4 17:02
نویسنده : مامان مریم
1,115 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

Waddle Duck Morning quote

totalgifs.com floties gif gif 18 (2).giftotalgifs.com floties gif gif 18 (2).gif          totalgifs.com floties gif gif 18 (2).gif

سلام پسرطلا  گنجشکک من 16ماهگیت مبارک ایشاله 16سالگیت و26سالگی و36و.... رو بهت تبریک بگم  totalgifs.com floties gif gif 133.gif                    totalgifs.com floties gif gif 133.gif            totalgifs.com floties gif gif 133.gif       

جان دلم عشقم امیدم نور دیدگانم توی این ماه دوبار مریض شدی یه هفته اسهال داشتی وحالا هم که سرماخوردی یعنی وقتی توی مطب دکتر وزنت کردم فقط 30 گرم اضافه کردی ویه سانت به قدت اضافه شده وزنت 10کیلو 600وقدت 80سانت شده خدا میدونه چقده ناراحتم نمی دونم چیکار کنم تا کمی غذابخوری هر نوع غذا ئی برات درست می کردم نمی خوردی نه اینکه نخوای نمی تونستی هم بی حال بودی هم لثه هات متورم بود همش شیر خودم رو می خوردی تا می نشستم پیشت که بهت غذا بدم خودت رو می انداختی تو بغلم وتا بهت شیر نمیدادم به هیچ وجه کوتاه نمیومدی بعد ازشیر خوردن هم که غذا نمی خوردی 

توپک ویتامین برات درست کردم  طرز تهیه ش رو هم میزارم تا مامانای مهربون دیگه هم اگه خواستن برای نی نی هاشون درست کنن چند تا غذای دیگه هم از وب کودک من ودیگر وب های دوستان یاد گرفتم اینقده خوشمزه بود که بابا جونت همیشه شریک غذات میشه هر وقت عدسی درست می کردم به یه روش خاصی از خوردنش طفره میرفت ولی از وقتی سوپ عدس رو برای شما درست میکنم باباجونت عاشقش شده( توجه داشته باش وقتی برای پسرم درست میکنم ها)  بی درد سر میخوره کلی هم تعریف میده خخخخ

هر وقت  قند عسل بهم اجازه بده و غذام رو با حوصله درست کنم به دهن پدر ودختر خیلی مزه میده  میگن چقده خوشمزه س  خودمو لوس می کنم ومیگم آخه با عشق پختمش خخخخ

وقتی غذای معین جون رو تست میکنن میگن انگار عشقت به معین بیشتر از ماست که همیشه غذاهاش خوشمزه تر میشه خخخخخخخخخخخخخخقهقههقهقههقهقهه

اینم نظر حسودای خونمونه دیگه چه کنیم مادر  اینطوریاس دیگه خخخخخخخخخخخخ قهقههقهقههقهقهه

وای که این َکل َکل کردنا چه حالی میده  مامانی بین خودمون باشه من همیشه طرف تو هستم  

 هر سه تا تون رو عاشقانه می بوسم عزیزای من totalgifs.com amor gif gif amor08.giftotalgifs.com amor gif gif amor08.giftotalgifs.com amor gif gif amor08.gif

 

داشتم می گفتم سعی می کنم هر از گاهی برات ژله میوه درست کنم آخه زیاد میوه نمی خوری دو سه روز پیش بابا جون برات دنت گرفت خیلی خوشت اومد همشون رو خوردی ماست وچوب شور رو هم دوست داری کیک بینگو وچند مدل بیسکویت  هم گرفتیم تقریبا عاشق تنقلات هستی تا خود غذا

دیروز برای اینکه غذا بخوری یه شمع روی کیک گذاشتم وباهم بازی تولدت مبارک انجام دادیم من شمع رو روشن می کردم و تو فوت می کردی  دوباره روشنش می کردم با این روش کمی شیر وکیک نوش جان کردی  فعلا این بازی رو در پیش گرفتیم تا بعد ببینیم چه طرفندی بکار ببریم

حالا از کارات بگم هزار ماشاله

اول از همه بگم که فرشته دندون  توی سبد مرواریدات تا حالا١٣دونه مروارید سفید وخوشجل  برات هدیه آورده

سیزدهمین دندونت مبارکت باشه پسرطلا 

تقریبا یکی دوماه میشه که خودت شلوارت رو در میاری و وگاهی بهت میگم شلوارت رو بالا بکش خودت میبریش بالا

جدیدا زیپ سویشرت که تنت کرده بودم باز کردی دستت رو از آستین بیرون اوردی مدام میگی دَر یعنی درش بیار بخوای بیرون بری میگی دَر یعنی در وباز کن برم توحیاط

وقتی میبرمت حمام روی شیر آب سرد دایره آبی و روی شیر آب گرم دایره قرمز کشیده شده رنگ قرمز وآبی رو از اونجا یاد گرفتی میگم کدوم قرمزه نشونم میدی ولی بلد نیستی بگی قرمز ولی میگم آبی کدومه انگشتت رو روی آبی میزاری و میگی آبِ یعنی آبی

میگم بگو آجی میگی هاجی گاهی هم میگی آجِِ

هر وقت بابا جونت میاد خونه میگه سلام سریع دستت رو جلو میاری و دست میدی جدیدا یاد گرفتی نه فقط بابات بلکه  هر کی که سلام بده تو باهاش  دست میدی قربون پسر با ادبم بشم بقول بچه ها اَدبت توی حلقم

 

وقتی باباجونت میاد خونه خریدایی رو که بابات کرده از دستش میگیری  یه بار خرید نکرده بود رفتی جلو دیدی چیزی دستش نیست بهت گفت چیزی نگرفتم همینجور مونده بودی  چیکار کنی  بابات دلش سوخت ازون به بعد اگه خرید هم نداشته باشیم  یه چیز کوچولو برات میگیره

  بابایی برات رنگ انگشتی آریا گرفته بود همش انگشتت رو توی رنگ میزدی و روی در میزدی کلی کیف کردی  از اون طرف هم بدو دستمال برمیداشتی پاکش میکردی میگفتی رفت خخخخخخخ وای که من هر چندبارهم که فدات بشم بازم کمه مامان و بابا برات بهترین ها رو آرزو می کنن پسر طلا

 

totalgifs.com coracoes gif gif coracao18.gif

 

الهی فدای چشمای پر محبتت بشم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان شیرین خانم
5 اسفند 92 16:01
ماشاءالله. مبارک باشه خوشگل خاله 16 ماهگیت...
مامان مریم
پاسخ
ممنون خاله جون شیرین جون رو از طرف من هزارتا ببوس
مامان امیررضا
6 اسفند 92 0:32
سلام عزیزم 16 ماهگیت مبارک . آخی عزیزم انشالله دیگه هیچوقت مریض نشی
مامان مریم
پاسخ
مرسی ممنون ایشاله هیچ بچه ای مریض نباشه
الهام مامان علیرضا
6 اسفند 92 11:28
عزیزم شانزده ماهگیت+سیزدهمین دندونت مبارک مشخصه دست پخت مامانی باید خیلی خوشمزه باشه که این همه طرفدار داره
مامان مریم
پاسخ
ممنون+ممنون فقط وقتی خوشحاله خوشمزه درست می کنه وای از روزی که عصبانی باشه خخخخخ
مامان دنی جون
8 اسفند 92 6:04
سلام منم سوپ عدس میخوام من و دنی جونم هم عاشق سوپها هستیم به ما هم یه پیاله میدین ؟
مامان مریم
پاسخ
سلام بفرمایید چرا که نه عیداومدین خونه مون حتما درست می کنم
معصومه
8 اسفند 92 21:36
خوش به حال معین جون که مامانش اینقدر مهربونه بی تعارف میگم واقعا دست مریزاد اینم از طرف رادین برای معین جون
مامان مریم
پاسخ
ممنون از محبتتون از طرف منم رادین جونو هزارتا بوس کنین کاش ادرس وبتون رو میزاشتین
❤خونه نمدی❤
9 اسفند 92 1:24
مامان با سلیقه سلام اگه میخوای هرکی میاد تو اتاق نی نی خوشگلت انگشت به دهن بمونه یه سر به ما بزن کارای تک و شیکی که تو هیچ مغازه ای نمیتونی پیدا کنی خوشحال میشم ❤خونه نمدی❤ رو تو وبلاگ نی نیت لینک کنی با تشکر خونه نمدی
شقایق(مامان ارشان)
10 اسفند 92 10:13
خاله جونم ماهگردت با تاخیر مبارک قربون فسقلی بودنت برم چرا غذا نمیخوری؟ تو هم مثل ارشان وقتی ب ی چیز گیر میدی دیگه ول کن نیستـــــــــــــــــی؟ خخخخخخخخخ
مامان مریم
پاسخ
میسی خاله جون خدا نکنه خوب اگه غذا بخورم پس مامانم رو چیطوری حرص بدم؟خخخخخ ما اینیم دیگه
مامان آیهان
10 اسفند 92 16:42
16ماهگیت مبارک عزیزم
مامان مریم
پاسخ
میسی خاله از طرف من ومامانم آیهان جونم رو ببوس
مامان هیمن
11 اسفند 92 9:47
16 ماهگی پسر گلمون مبارک
مامان مریم
پاسخ
میسی خاله هیمن جونم چطوره ؟می بوسمش
مامان هیمن
11 اسفند 92 9:50
سیزدهمین دندونت مبارکت باشه عزیزم.
مامان مریم
پاسخ
میسی خاله