محمد معینمحمد معین، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

خاطرات لوبیا و خواهرش

مرواریدای خوشجل

1392/11/18 1:13
نویسنده : مامان مریم
1,154 بازدید
اشتراک گذاری

Hello 
Hi Glitter Graphics and Scraps for Orkut, Myspace, Hi5

 

عزیزم بعد از یه هفته بد خلقی و بی اشتهایی و اسهالت 7بهمن دهمین دندونت از بالا سمت چپ جونه زد اما نیش سمت چپ پایینی هنوز متورمه کاش زودتر بیرون بیاد این دفعه بیشتر از دفعه های قبل اذیت شدی الهی دورت بگردم بعد از انجام آزمایشت اسهال گرفتی گفتم یکی دو روزه خوب میشی ولی یه هفته طول کشید ولی هر روز که می گذشت اسهالت بهتر میشد ویه پوشک کمتر از روز قبل مصرف می کردی واسه همین نرفتیم دکتر گفتم بازم صبر کنیم اگه خوب نشدی بریم دکتر آخه دکتر قنبرزاده نبود  منم می خواستم فقط پیش خودش ببرمت totalgifs.com love2 gif gif 26.gif

 

totalgifs.com barrinhas gif gif barra_coracao1.gif

امروز ناهار آش درست کردم خیلی  دوست داشتی و خوب خوردی نوش جانتامروز فقط سه بار پوشکت رو کثیف کردی و شکر خدا حالت  هم خیلی خوب شد  عصر داشتم دندونات رو برسی می کردم که متوجه شدم دندون آسیاب کوچکت از بالا سمت راست خیلی وقته جونه زده و من متوجه نشده بودم  یعنی قبل از دندون نهم جونه زده بود والان 11تا مروارید خوشجل داری نه 10تا  من و بابایی کلی ذوق کردیم 

باز خوبه یه هفته بی اشتهایی و مریضی واسهء 3تا دندون بود نه یکی  مامان این روزا خیلی بی اعصاب شده بودم دیگه از غذا خوردنت ناامید شده بودم  ولی شکر خدا با دیدن 3تا دندونت روحیه ام بهتر شد امشب با بابا جونت میریم بیرون تا کلی خوراکی مغزی برات بگیریم تا جبران این مدت بشه وزن که نگرفتی هیچ تازه وزن هم کم کردی

عزیزم یازدهمین مرواریدت مبارکtotalgifs.com barrinhas gif gif barra_coracao1.gif

امروز برای اولین بار همراه بابا جونت رفتی حمام تا قبل ازین هر وقت از بابات می خواتم ببر حمام می گفت کوچولوه می ترسم ولی امروز وقتی بابات رفت حمام خودت رفتی دنبالش ومیدی به در که بری حمام بلاخره باباجونت راضی شد ببردت حمام کلی برای خودت آب بازی کردی امروز هم خیلی قشنگ وواضح گفتی آب یعنی آب می خوام

totalgifs.com barrinhas gif gif barra_coracao1.gif

فردا روز جمعه هم قراره بریم آبادان برای خرید  هم برای عید و هم برای عروسی دختر عمه بابایی و دختر خاله ی خودم که 22بهمن  عروسی هستش

 

totalgifs.com joaninhas gif gif jo15.gif

 

 totalgifs.com barrinhas gif gif barra_coracao1.gif

1بهمن تولد عمو احمدت بود چون شب کار بود نشد بریم خونه شون  8بهمن  زن عمو مژده جونت برای شام دعوتمون کرد مهسا جون از مدرسه که برگشت سریع آماده شدیم و رفتیم خونه عمواحمدت خیلی خوش گذشت دست مژده جون درد نکنه کلی زحمت کشیده بود

عمواحمد تولدت مبارک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

پریسا نجفی
10 بهمن 92 21:40
سلام دوست عزیزم خوبی ؟ ازسایتت خیلی خوشم اومد به منم سربزن اومدم برای دوستای خوبم که مادری نمونه هستند وبلاگی زنانه درست کردم که باب کارشونه اگر دوست داشتی ما را هم قابل بدون . راستی منو توی سایت قشنگت لینک کن و بهم خبر بده تا منم تو را توی سایتم قرار بدم ببخش و ممنون
مامان دنی جون
11 بهمن 92 1:24
عمو احمد جونم تولدت مبارک باشد
مامان کوثری
15 بهمن 92 17:59
طراحی و چاپ تقویم سال1393 با عکس اختصاصی کودک شما طراحی و چاپ انواع تگ هفت سین کارت طراحی و چاپ پستال های عید نوروز با عکس کودک طراحی و چاپ انواع تم های تولد با طراحی های متفاوت طراحی انواع کلیپ های تولد و جشن ها و مراسم کوچولوهای گلتون و همچنین تهیه کیت های تندیس دست و پای کودک خدمتی جدید از تم پارتی
فاطمه
21 بهمن 92 14:05
فرما خوشومی خیر اومی ×!!!! سردشت!!!!! ببخشید اگه فضولی نباشه میتونم بپرسم شما کجایی هستید ؟؟
مامان مریم
پاسخ
چرا که نه؟ درست حدس زدین دزفولی دیگه!!!
زینب مامان آرتین
24 بهمن 92 23:21
سلام دندون جدید مبارک.
مامان مریم
پاسخ
سلام مرسی ممنون بوس بوس برای آرتین جون
گروه طراحی سیاه و سفید
27 بهمن 92 21:32
-- تخفیف ویژه......به به چه نی نی خوشملی مامانی بابایی عید نزدیکه هاا قالب تکونی نمیخوای زود زود عکس نی نی خوشملتو بفرس برام تا برات یه قالب و یه تقویم خوشمل با تم و عکس خوشمل نی نی ناناست برات درس کنم بدو بیا منتظرم تخفیف ویژه فقط با 8 هزارتومان همه طراحی رو برای وبلاگ نی نی خود از ما بخواهید یه سری بزن دست خالی نمیری.
فاطمه
4 اسفند 92 0:32
دزفول !!!!! به به
پوریا و علی
23 اسفند 92 8:06
خیلی قشنگ بود
مامان مریم
پاسخ
ممنون عزیزای عمه مرسی که بهمون سر زدین می بوسمتون