محمد معینمحمد معین، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

خاطرات لوبیا و خواهرش

چشم بد ازت بدور باشه

1392/11/6 15:09
نویسنده : مامان مریم
1,309 بازدید
اشتراک گذاری

 چشم بد از تو دور بشه الهی

مامان چی بگم از چشم بد  این روزا یه جورایی در گیر این مسئله شدیم  الان سومین باره که ماشین مون ایراد پیدا می کنه  بار اول که هفته پیش یه جوون موتوری عشقش کشید و بدون دلیل زد به ماشین که جلوی خونه پارک بود آیینه ماشین رو شکست و فرار کرد چند روز بعد هم سوراخ شدن رادیات و اگزوز و.... طفلی همسری همین که یه قسمتش رو تعمیر میکرد یه جای دیگه ماشین خراب میشد حالا نه اینکه ماشینمون زوار در رفته باشه نه ، یا همسری ادم بی خیالی باشه نه همیشه به ماشین میرسه نمیزاره کار به تعمیرگاه برسه من که میگم کار، کار چشم بده

به قول قَدیمیُون بِگُووِن ضَرَر به جونت نَزَنه یعنی تنت سالم باشه  بیخیال مال دنیا

 روز شنبه باباجونت ما رو رسوند آزمایشگاه بعد ماشین رو برد تعمیرگاه ما هم منتظر موندیم تا از شیر  کوچولوی من نمونه خون بگیرن همش نگران بودم که دست تنها چطور پسملی رو بگیرم تا ازش خون بگیرن 

همزمان با ما یه پسر ٤تا ٥ساله هم بود که می خواستن ازش خون بگیرن از همون اول فحش و داد و بیداد راه انداخته بود مادرش هر چی باهاش حرف میزد بلکه آروم بشه فایده نداشت در عوض گل پسرم همین جور بهت زده به پرستار نگاه می کرد تا سه شیشه خون ازش گرفت حتی یه ذره هم جیک نزد میگم یه ذره واقعا یه ذره ها 

از اون طرف هر سه پرستار معین جون رو به پسرک نشون میدادن ومی گفتن نگاه کن ببین این کوچولو اصلا جیک هم نمی زنه منو بگو جلو مامان پسرک چه کیفی کردم با غرور شیر کوچولوم رو بغل کردم و از آزمایشگاه زدیم بیرون از خود راضیاز خود راضی

(وقتی دخملی هم که کوچولو بود اصلا از آمپول ودکتر نمی ترسید یادم میاد یه بار مهسا جون ٤سالش بود . بد جوری مریض شده بود بهش سرم ودو،سه تا آمپول زدن اصلا گریه نمیکرد ، بهش می گفتم مامان میدونم درد داره  اشکال نداره گریه کن ولی غرورش اجازه نمیداد الهی فدای دوتا وروجک شجاعم بشم)

 با اینکه بارون میومد هوا عالی بود منم خوشحال از این که پسرم اصلا اذیت نشده بود رفتیم چند تیکه لباس برای پسمل قشنگم خرید کردیم  از داروخانه همون نزدیکی هم کیسه ادرار برای نمونه آزمایش گرفتم و اومدیم خونه

همون روز نمونه ادرار ومدفوع ،شیر کوچولو رو گرفتم دادیم به آزمایشگاه آخر هفته هم جواب رو می گیریم

ایشاله همه چی خوب باشه تنت سلامت باشه شیر کوچولوی مامان

شب هم حسابی بارون بارید هوا سرد بود منم یه شکلات داغ درستیدم ودور هم نوش جان کردیم غلیظ درست کردم واقعا چسبید  دیگه هیچ کدوم نتونستیم شام بخوریم

یه کوچولو هم دادم به معین جون ولی زیاد خوشش نیومد بیشتر دوست داشت شیر ساده بخوره

 

 اینم شکلات داغ خوشمزهء ما

سه شنبه گذشته اخر شب رفتیم پارک برخلاف همیشه که سوار تاب وسرسره و...نمیشدی حالا دوست داشتی با همشون بازی کنی عکساش رو توی ادامه مطلب میزارم حتما حتما ببینید

 

+totalgifs.com barrinhas gif gif barra92.gif

 

 

جان عمه دلم برات قد گنجشک شده کاش زودتر بیای خونهء خودتون تا بتونم تند تند بیام اون صورت ماهت رو   ببینم

یک ماهگیت مبارک مهدیس جان

 

ادامه مطلب رو از دست ندین

 friend - emoticonswallpapers.comشیرجه به سمت لب تاب

قربون اون اداهات چه کیفی میکنی لب تاب رو بچنگ آوردی ههههاز خود راضیلبخند

عکسای توی پارک نارنج اولین باری بود که دوست داشتی سوار تاب و سر سره بشی نمی دونم چرا تا چند وقت پیش از تاب سواری و آلاکلنگ خوشت نمیومد وسوار نمیشدیمتفکرسوال 

 

 

ولی حال ول کن نیستی نیشخند...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان آیهان
7 بهمن 92 14:27
ای جونم عزیزم خدابدنده انشالله که حالت زود زود خوب بشه عزیزم
مامان مریم
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان آیهان
7 بهمن 92 14:29
مامان جون 1ماهگی مهدیس خانوم رو هم به شما تبریک میگم عمه خانوم.. راستی من هفته آینده میخوام بیام وطن.دلم واسه دزفول لک زده. عجیب از وقتی از دزفول رفتم تند تند دلم تنگ میشه
مامان مریم
پاسخ
ممنون واقعا شما هم دزفولی هستین فکر میکردم فقط شوهر خواهرتون دزفولی باشه قدمتون روی چشم بفرمایید
مامان دنی جون
7 بهمن 92 22:11
تاب تاب عباسی خدا محمدمعین رو نندازی اگه میخوایی بندازی تو دل زن عمو نداش بندازی
مامان مریم
پاسخ
پس زودی بغلت رو باز کنم دارم میام زن عمو نداجونم
مامان دنی جون
7 بهمن 92 22:12
دخملی نیستی کم پیدا شدی نکنه با از ما بهترونی
مامان مریم
پاسخ
همین دور وبرا،زیر سایه شما عزیزم خودت که بهتر میدونی یه پسمل شیطون و دخملی که همش درس داره چقدرمی تونه برام مشغله ایجاد کنه خداییش گاهی اوقات کم میارم اصلا برای خودم وقتی نمی مونه اگه بخوام بیام نت حتما باید از خوابم بزنم البته اگه مهسا جون شیفت صبح باشه اونم نمی تونم بس خسته ام خواب می مونم ولی خدائیش همیشه بیادتونم می بوسمت
شقایق(مامان ارشان)
8 بهمن 92 14:13
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$______$$$$$_______$$$$$______$$ $$____$$$$$$$$$___$$$$$$$$$____$$ $$___$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$___$$ $$___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$$ $$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$ $$______$$$$$$$$$$$$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$$___________$$ $$____________$$$$$____________$$ $$_____________$$$_____________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$___$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$___$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$$_______$$$$$$_____$$ $$______$$$$$$_____$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ سلام عسیسم. دلم خیلی براتون تنگیده بود. ولی چ کنم ک بد جور درگیرم با پسری. ببخش گلم... ماشالا نینی گلی بزرگ شده. مامانی براش اسفند دود کن حتما. از طرف منم ی ماچ آبدار بکن........ میبوسمتون
مامان مریم
پاسخ
سلام شقایق جون منم دلم براتون تنگیده می فهمم چی میگی حالا ببین من چی میکشم با دخملی که همش درس داره وپسملی که خودت بهتر میدونی چقده شیطونه بزم مرسی بروی چشم آرشان جون رو می بوسم
❤خونه نمدی❤
9 بهمن 92 13:30
مامان با سلیقه سلام اگه میخوای هرکی میاد تو اتاق نی نی خوشگلت انگشت به دهن بمونه یه سر به ما بزن کارای تک و شیکی که تو هیچ مغازه ای نمیتونی پیدا کنی منتظرت هستم www.namadi.ir ارسال به سراسر ایران با تشکر خونه نمدی
مامان آرمینا
9 بهمن 92 15:07
سلام مریم جون خوبید. آفرین معین جون که اصلا گریه نکرده آرمینای من هم موقع ؟آمپول و یه واکسن هاش اصلا گریه نمیکنه .فدای گل پسر که عاشق بازیه
مامان مریم
پاسخ
سلام مریم جون ممنون ما خوبیم شما چطور؟ایشاله همیشه سلامت باشین پس ارمینای ماهم خیلی شجاعه خدا نکنه عزیزم می بوسمتون